Kabel-TV

Telenor er leverandør av kabel-TV tjenester til borettslaget.

Du kobler til TVen via en egen dekoder du har fått utdelt av borettslaget. Grunnpakken er inkludert i felleskostnadene og består for tiden av et utvalg med faste og valgfrie kanaler. Dekoderen (T-We Box PVR) tilhører borettslaget og skal følge med leiligheten ved salg. Se www.telenor.no for mer informasjon om kanaler, kanalvalg og dekoder.

Hvis det oppstår feil på anlegget eller i forbindelse med andre praktiske spørsmål knyttet til TV-tilbudet kan du ringe 915 09 000 alle dager i åpningstiden. For mer informasjon om åpningstider til kundeservice og generell informasjon om tv-tilbudet, se www.telenor.no. Mangler det dekoder i leiligheten du har overtatt eller opplever du feil på utstyr? Ta kontakt med Telenor sitt kundesenter for å bestille ny dekoder (tlf 915 09 000).

Du har ikke lov til å gjøre inngrep i kabel-TV anlegget som å skru av dekselet på antennekontakten eller foreta om – eller tilkoplinger. Eventuelle feil som oppstår i din leilighet kan medføre forstyrrelser på signalene til andre beboere og i verste fall forårsake problemer i hele kabel-TV anlegget.

Ønsker du et annet TV-tilbud enn det Telenor leverer har du også mulighet til å få TV over fiber via vår internettleverandør OpenNet. Se www.opennet.no for informasjon og priser.

Foto: Telenor Kabel-tv