Kabel-TV

Telenor (tidl. Canal Digital) er leverandør av kabel-TV tjenester til borettslaget.

Du kobler til TVen via en egen dekoder du har fått utdelt av borettslaget. Grunnpakken er inkludert i felleskostnadene og består for tiden av 39 faste og 15 valgfrie kanaler. Dekoderen (T-We Box PVR) tilhører borettslaget og skal følge med leiligheten ved salg. Se www.telenor.no for mer informasjon om kanaler, kanalvalg og dekoder.

Hvis det oppstår feil på anlegget, kan du ringe 915 09 000 alle dager mellom kl. 08:00 og 23:00.

Generelle spørsmål kan rettes til Kundeservice på telefon 915 00 900 i åpningstiden. For mer informasjon om åpningstider til kundeservice og generell informasjon om tv-tilbudet, se www.telenor.no.

Du har ikke lov til å gjøre inngrep i kabel-TV anlegget som å skru av dekselet på antennekontakten eller foreta om – eller tilkoplinger. Eventuelle feil som oppstår i din leilighet kan medføre forstyrrelser på signalene til andre beboere og i verste fall forårsake problemer i hele kabel-TV anlegget.

Ønsker du et annet TV-tilbud enn det Telenor leverer har du også mulighet til å få TV over fiber via vår internettleverandør OpenNet. Se www.opennet.no for informasjon og priser.

Foto: Telenor Kabel-tv