Problemer med avtalegiro og efaktura hos OBOS

Skrevet av Aleksander Løkke-Sørensen - 3 desember 2018 - 16:44  -  Sist oppdatert 3 desember 2018 - 20:23

OBOS opplever for tiden problemer med fakturering av felleskostnader på avtalegiro og efaktura. Årsaken til feilen er foreløpig ukjent. OBOS jobber med å løse problemet og vil sende ut nye giroer til de av borettslagets beboere som har blitt berørt.

Greier du ikke å vente kan du allerede nå få utestående beløp og kid-nummer tilsendt på SMS. Dersom du ønsker det, gjør følgende:

Send en SMS med kodeord OBOS KID til 1929.

Du vil motta utestående saldo og betalingsinformasjon til din mobiltelefon.

Alle spørsmål som omhandler feilfakturering og eller manglende fakturering rettes til:

OBOS Innbetalingsservice
Telefonnummer: 22 86 55 00
E-post: innbetalingsservice@obos.no

Bli varslet om nye innlegg. Vi sender ut en e-post hver mandag. Det er gratis og du kan melde deg av når som helst.