Nå kan du bestille trådløs ruter fra OBOS Opennet
Alle andelseierne har nå anledning til å bestille ny trådløs internettruter i henhold til den nye avtalen med OBOS Opennet. Fredag 23. september gikk det ut en SMS med instruksjoner til alle andelseierne som er registrert med riktig mobilnummer hos OBOS. Bestillingen gjøres ved å logge seg inn på minside.obosopennet.no.
De som ikke er i stand til å logge seg inn på «min side» kan ringe OBOS Opennets kundesenter for å legge inn en manuell bestilling på telefon 21 01 61 50. Kundesenteret er åpent mandag til fredag fra klokken 08:00 – 20:00 og lørdager fra klokken 10:00 – 14:00.
Vi gjør oppmerksom på at det kun er mulig å bestille en kostnadsfri ruter per andel og at den skal medfølge leiligheten ved et eventuelt salg og eierskifte.
Ruter sendes i posten etter bestilling
Ruter sendes som postpakke etter hvert som bestillingene mottas. Det må beregnes inntil en uke fra bestilling til produktet blir levert i posten. Det medfølger en enkel instruksjon for hvordan du setter opp den nye ruteren og de aller fleste vil enkelt få til dette selv. Det er selvsagt mulig å ringe kundesenteret dersom du står fast.
Trenger du hjelp til å sette opp ny ruter?
Mandag 10. oktober fra klokken 13.00 til 20:00 vil servicepersonell fra OBOS Opennet være tilgjengelig i borettslaget for de som ønsker hjelp til å montere og sette opp den nye ruteren. Dersom du trenger hjelp til oppsett er det viktig at ruter bestilles i god tid. Vi anbefaler at bestillingen gjennomføres senest fredag 30. september for å sikre at den når frem i posten i tide for installasjonen. OBOS Opennets personell vil være tilgjengelig på Vaktmesterkontoret i Smedgata 32 (inngang ved barnehagen) denne dagen.
Bli varslet om nye innlegg. Vi sender ut en e-post hver mandag. Det er gratis og du kan melde deg av når som helst.